جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اجتماع اساتید وطلاب حوزه علمیه قزوین

حوزه/ اجتماع  اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین در همبستگی و حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان در مدرسه علمیه سردارین قزوین تجمع و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی (امام جمعه شهرستان بویین زهرا) امروز در اجتماع اساتید و طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در محوطه مدرسه علمیه سردارین قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: آن روزها فرزندان این سرزمین بی هیچ ادعا و با خلوص و ایثار در جبهه های جنگ تحمیلی حضور یافته و شماری به افتخار شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: با رشادت های رزمندگان اسلام و پای کار بودن همه آحاد ملت، دست بیگانگان از کشور عزیز ما کوتاه شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: همه سربازان، پاسداران و بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار بی ادعا و فقط به خاطر دفاع از میهن اسلامی در جبهه های جنگ تحمیلی حضور می یافتند که این بی ادعایی هنوز نزد اکثر قریب به اتفاق آنان باقی مانده است.

حجت الاسلام رضوانی ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم لبنان، غزه و فلسطین، بیان کرد: در حال حاضر بیداری نسل جوان فلسطین با توجه به فرهنگ، تمدن و تاریخ آنان باعث شکست‌ناپذیری آنان شده است و نسل امروز فلسطین توطئه برخی قدرتمندان جهانی برای حذف ملت و کشور فلسطین را در عرصه تاریخ درک کرده و فهمیده است.

امام جمعه شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: آمریکا می داند که در اوکراین هم شکست خورده است، از این رو، تلاش می کند رژیم اسرائیل را از اوضاع تاسف بار کنونی رهایی بخشد و شورای جنگی این رژیم دچار بحران شده و خود این رژیم هم در حال فروپاشی است.

وی ادامه داد: اسرائیلی ها اکنون در جبهه های مختلفی در حال نبرد هستند و در هیچ کدام از آنها موفقیتی کسب نکرده اند و در عرصه جهانی هم نماینده رژیم اسرائیل بارها اعتراف کرد جهان علیه اسرائیل شده است.

وی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی بزرگ ترین زیان را برای رژیم اسرائیل به بار آورده و دیگر اسرائیلی ها نمی توانند جهانیان را فریب دهند.

اجتماع  اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان 


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha